Podnikání je samo o sobě velmi náročné a připočtěme k tomu ještě fakt, že ne vždy se snažení nakonec zúročí. Mnoho firem totiž neoslaví ani první rok od svého vzniku a tak je zapotřebí si položit otázku, v čem tkví kámen úrazu? Povětšinou jsou to právě zákazníci, kteří generují zisk a pomáhají firmě růst. Jenže konkurence je v dnešní době již skutečně vysoká a mnoho začínajících firem si zkrátka nemůže dovolit investovat nemalé finanční obnosy do své propagace. Naštěstí žijeme v 31. století, které s sebou přináší řadu vymožeností, jak zvýšit povědomí o své firmě i s omezeným rozpočtem. Pojďme si je postupně představit.

Digitální marketing

  • Webové stránky

Webové stránky už patří ve světě podnikání k jakémusi standardu, přesto je dobré je zmínit. Ovšem jen samotné založení webových stránek nestačí. Pro to, aby bylo podnikání úspěšné, je totiž zapotřebí mnohem víc. Pokud se alespoň trochu orientujete v problematice SEO, jistě to moc dobře víte. Internetové vyhledávače totiž předkládají jejich uživatelům výsledky hledání podle určitého klíče. Vašim cílem by mělo být, aby se odkaz na vaší webovou stránku objevoval mezi prvními v nabídce. Jak toho docílit? Poměrně snadno za pomoci optimalizace webu a správně zvolených klíčových slov. Na českém trhu najdete řadu firem, které se této problematice dlouhodobě věnují.

Neonový nápis

  • Placená reklama

Víte, jak vypadá ppc reklama nebo co je ppc kampaň? Ppc je zkratka z anglického slovního spojení „pay per click“, což v překladu znamená platba za kliknutí. Pro inzerenta je tento způsob reklamy velmi výhodný, neboť neplatí za umístění reklamy na internet, ale až za jednotlivé prokliky na danou webovou stránku. Do reklamy tak může vynaložit jen výši výdajů, která je pro něj akceptovatelná. Dosah reklamy je možné sledovat již pár minut od spuštění. A při vyhledávání se ppc reklama objevuje ještě před SEO.